Wednesday, January 6, 2010

New Hair Style

Posted by Cinta Hatiku at 12:04 PM
sblum ni mention Photobucketpasal saya trim rambut aimanihikhik..entry kali ni nak tunjukkan picture rambut baru aiman..pagi tadi B4 aiman gi sekolah..cecepat saya snap gambar dia..kebetulan harini Photobucket van sekolah lambat lagiketuk jari
PhotobucketNew HaircutPhotobucket
bertambah gomok la muka diaPhotobucket tapi takpe saya sukaPhotobucket ..saya sukaPhotobucket Setiap hari rabu dan jumaat aiman kena pakai Photobucketbaju ni..so sempat la mama dia nak Photobucket cuci dan Photobucket sidai..baju lagi ada pasang..tu pun sempat jugak Photobucket cuci dan Photobucket sidai..harini balik rumah nak singgah pasar mini kejap..beli sampul Photobucket buku sekolah aiman..kalau sempat..harini nak buat popiah..pastu mlm ni ada temujanji dgn En Faidzal (proton) kat rumah..nak submit document beli kereta Photobucket ..wahPhotobucket Lesen tak amik lagiihikhik..dah proceed beli kereta Photobucket ..terpaksa la guna lesen cik abg duluihikhik..ape² pun tungguuPhotobucket keluarannya..cik abg takbg amik pesona..tengok la kereta Photobucket ape keluar nanti..daaa
www.tips-fb.com

0 comments on "New Hair Style"