Tuesday, January 12, 2010

Marah?? Bengang?? Entah La..

Posted by Cinta Hatiku at 2:21 PM
kekadang ape yang kite ingin kan selalunye susah nak capai ..tu semua buat kite marahmarah bengangmerajuk tak tentu pasal lebih² lagi kalau ape yg kite inginkan tulove..orang lain yg kena sediakan atau buatjelir..dah tu tak dapat buat ..mau merah muka nak marah..kepuasan hidup tak pernah nye cukup kalau bleh nak ada ape yg org lain adarindu..
tul tak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


la tak betul ke ape saya ckp
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

betul ke tak betul saya beduli ape
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kepuasan kemahuan

mungkin saya dilahirkan bukan untuk menjadi seorang guru memang bukan bidang saya punjelir..tapi sebagai ibu pada anak yang sudah bersekolah..nak tak nak kena jugak mengajar ..cuma kesabaran mengajar tu takde pada sayasedih..kesian tgk aiman..sebenarnye benda ni baru bagi dia ..tapi disebabkan kepuasan saya..ape yang dia buat pada saya tak cukup lagi terukkan tu la hakikatnye ..manusia tak pernah puas atau lebih tepat lagi..SAYA tak pernah PUAS ..tu la sebenarnye.. saya tak pernah puas dgn kerja sekolah aimansedih..harini saya masih cuti..alhamdulillah sakit tu dah berkurangan..so harini saya habiskan masa dengan membantu aiman selesaikan homework nya..

kesian bile tgk dia kena marah dgn sayaihikhik..sebelum ni aiman tak pernah pun belajar menulis..yang saya ajar ada basic..seperti mengenal object..ABC dan 123..dalam bahasa melayu mahu pun english..so, semua tu takde masalah bagi dia kat sekolah..bile part penulisan..agak lemah..jap jap kipas diri ni dulu..panas dah bile cite balikgelakguling..

homework done by aiman

maybe pada orang lain dah cukup membangga kantepuktangan hmm..tah la..KEJAM kan tah la..kalau bleh nak lagi cantik dari yang niihikhik tu la kepuasan mama si aiman ni..teruk gak aiman tadi kena marah dan rotansedih..saya heran la..bile dengan teacher dia..wah semua dia show off..ape dia wat kat sekolah mesti dapat bintang paling kurang..takde yang corot lalove..tapi dgn saya mcm memain gitu..mungkin dia terlalu manja dgn saya..ENTAH laaaa..

tdo sampai tersedu²

skrg ni homework dia tak siap lagi punketukmeje..tapi pasal dah tersengut²..saya bagi can dia tdo..sian penat sangat agaknye..lagi sekali..KEJAM tul mama aiman..so, pada ibu² atau kengkawan yg berhati mulia tulove..jangan la tiru macam saya nigelakguling..dan bg la tips sikit kat saya..yang mane saya boleh ikut..saya ikutkan..


kejam bukan bermaksud tak sayang yer
www.tips-fb.com

2 comments on "Marah?? Bengang?? Entah La.."

A.I on January 15, 2010 at 3:15 PM said...

Dah ok la tu. Kemas cantek je aku tengok. Lain le kalau berconteng2 / tulisan tu herot berot. Kalu camtu, aku pon meroyan. Tp kalau yg mcm aiman buat ni harus bg pujian sbb kemas je...syian aiman kene marah ngan mama dia..(^_^)

Cinta Hatiku on January 15, 2010 at 7:10 PM said...

hehehe..thanks AI bg pendapat..tah la..mcm nak yg terbaik jer dr aiman..wakaka..sian kat dia kan..hehehe