Monday, January 11, 2010

Monday Blues

Posted by Cinta Hatiku at 9:07 AM
orang selalu cakapsigh..bile masuk hari isnin mesti malas nak keje..macam saya takler malas..sebab saya ni jenis workaholic la gak..kalau bile time keje biar sibuk..tapi malangnyer kat opis ni jarang sungguh saya sibuk..sempat ber facebook dan date blog saya..kekadang sampai tanye boss ada keje tak ihikhik boss plak pening pala nak bg keje..mane taknye..after siap saya bg boss..meja boss plak bertimbun keje nak kena signgelakguling..sekarang ni saya dah settlekan kejar payment..2 project dah settle payment dah masyuk boss pun senang hati jer dgr payment dah masuk..setakat ni keje saya dah beres tuk hari ni..acct dah date..tinggal bill payment ajer..tu pun pada boss tunggu approval..

sebenarnye masuk harini dah 5 hari saya sakit perutsedih..start hari khamis tu saya MC sebab period pain yg agak melampaui dan bercampur plak dgn gastrikPhotobucket..hari jumaat tu keje..sebab ada keje yg perlu saya settlekan..saya ni gastrik teruk gak dulu pernah la kena tahan kat wad sementara..masuk air..telan ubat gastrik..sebab sy dah takleh mkn langsung..muntah sesaja..walhal ubat gastik makan..kawan hubby saya..doktor kat HKL suatu ketika dulu dia check saya dan bg ubat yg kira cepat gak la baik..skrg ni dah susah ckitsigh..sebab dia tak keje kat bahagian pesakit luar..so susah la nak mintak tolong diaputuscinte..kalau gi klinik ke atau hospital mesti bg ubat gastrik yg biasa..dah mcm makan gegula dah..tak heran..even yg ubat gastrik air pun saya dah tak kisah..mcm minum air biasa jer..

malam tadi tdo pun tak lenasedih pedih tul perut ni..paling teruk masa hari sabtu..perut dah sakit sesgt pastu start demam + sakit tulang belakang..hubby plak balik lambat..bleh plak dia berkaraoke dgn boss dia..ish ish ishketukmeje..time mcm ni la memacam..dan² la semua sakit kanmerajuk paling tak suka sakit tulang belakangPhotobucket..dulu pi terapi punya la lama kat hospital pakar..berape bulan duk ulang alik jer..nasib la masa tu RHB bayorPhotobucket beribu tu

lah..nanti sambung cite lagi..kepala dah buntu nak menaip..
www.tips-fb.com

0 comments on "Monday Blues"