Friday, August 27, 2010

Air Mata Syawal

Posted by Cinta Hatiku at 2:09 PM
gambar hiasan - from En google

buat sedih je kan letak lagu Air Mata Syawal by Dato Siti Norhaliza kat player blog..sedih nye dengar lagu ni..maka dalam hati saya lagi sedih..mane taknye..this year saya berbelah bagi..tahun ni cik abg kena berkerja..cuti raya dibekukan..katanya pada saya..suruh saya balik ajer ke kampung dengan anak² ..abis tu nak biar cik abg raya sensorg lagi saya tak sampai hati ..dia ada ckp..awal pagi dah ke opis balik pulak tak pasti kul berape..kalau saya tak balik raya nanti mesti lagi sedih..duk umah dengan anak²..kesian si aiman..puasa tapi tak dpt meraikan kemenangan dibulan syawal..oh what to do tengah pening pala..besok plak birthday cik abg..dah belikan ape yg patut tak tahu la dpt celebrat sesama ke tak sebab confirm dia kerja semalam dtg ke klgcc pun after berbuka kena tunggu dia settlekan kerja..dekat kul 10 gak la br gerak balik rumah..hmm gitu la gamaknye harian cik abg pulang ke rumah lewat

la..enjoy la lagu raya saya yg sedih ni..

Lagu : Air Mata Syawal
Penyanyi : Dato Siti Norhaliza

Sayu... hati ini makin sayup
Rindu... terkenangkan desa permai
Wajah ayah bonda bermain di mata
Mengajak ku pulang ke desa
Di hari bahagia hari raya


Lama kutunggu
Bertemu di pagi mulia
Namun tidak kesampaian
Airmata jatuh berlinangan

Kuingin berulang manisnya bersama
Menyambut hari bahgia
Jarak memisahkan rindu pertemuan
Bilakah hasrat jadi nyata

Duhai ayah bonda ampunkan anakanda
Tak dapat beraya bersama
Jauh dari mata dekat dalam jiwa
Teguh kasihku tidak berubah



enjoy
www.tips-fb.com

0 comments on "Air Mata Syawal"