Tuesday, January 5, 2010

Aiman 1st day to School

Posted by Cinta Hatiku at 2:19 PM
harini dah masuk hari ke aiman bersekolah di prasekolah (tadika la ape lagi)bukan aiman jer excited..mama dan papa dia pun excited..alhamdulillahPhotobucket st day aiman ke sekolah berjalan lancar..memula risau gak..sebab ada la budak yang nangis..memula tu ape teacher dia suruh semua budak nyanyi..dia langsung takmo bukak mulut..after saya ckp dgn dia suruh ikut ape teacher suruh buat..baru la dia ..sempat gak saya snap beberape pictureihikhik..

B4 keluar umah

sian dia..duduk kat belakang skali

Baca ABC~Z cute gile

Acha Mia dah start BOSANsengihnampakgigi

kat sekolah aiman ni..ada budak yang badan alah² aiman..besor gitu so kena la duduk belakang atau tepiihikhik..Start harini gak aiman gi sekolah adaPhotobucket transporter dtg..naik la aiman Photobucketvan sekolahihikhik seronok jer tgk dia senyum simpulPhotobucket..ingatkan everything running smooth..kul 10:55pagi tadi cikgu call saya..tanye alamat rumah pengasuh..walhal dah bg tau..camner jd transporterPhotobucket dah ada address pun tak tau nak tuju..dekat tu dgn rumah ..ish ish ishPhotobucket (ikut mcm iklan iTALKPhotobucket)

Sekarang ni baru la saya dpt rasa mcm mane my sister rasarindu..(penat..letih..dan mengantokPhotobucket) dulu selalu skrg complain dia..(asyik tdo awal jerPhotobucket) skrg rasakan penangannyergelakguling..tapi takper..berbaloi baloi yg kat atas tu picture semalam..hari ni tak sempat nak capturesengihnampakgigi aiman with new hairstylePhotobucket..smlm sy trim rambut aiman..sebelum teacher dia warningPhotobucket..baik saya warning diri saya dulugelakguling next entry saya date aiman newlook daaa
www.tips-fb.com

2 comments on "Aiman 1st day to School"

Unknown on January 5, 2010 at 3:51 PM said...

dah sekolah anak ko ea murni....anak aku nie dlm pewot lagi...huhuhu...

Cinta Hatiku on January 6, 2010 at 10:36 AM said...

alah ct..masa berlalu kejap jer..nanti anak ko dah keluar sekolah gak dia..wakakaka..lalui dulu masa dlm perut tu..nanti dah keluar..kelek pepuas..kang dah besok susah plak nak kelek..