Friday, February 4, 2011

Sedetik Lebih - Anuar Zain

Posted by Cinta Hatiku at 2:11 PM
semalam dalam perjalanan ke bukit kiara dari KLIA..
dengan hujan yang turun dengan lebat..
tak lupa petir sambar menyambar..
tetiba en suami pegang peha cik isteri
ayang lagu ni tuk ayang katanye
sempat plak nak romantik dlm tgh focus bawak keta
coz hujan lebat sgt tak nampak jalan
dalam cik bini berdiam tanpa berkata ape²
sebenarnye menghayati lirik lagu
so hari nie entri nak berjiwang dengan lagu ni
jom hayati jugak lagu ni..
lirik leh tengok kat bawah ni yer
sorry ek..video ni sekerat jer
ni jer yg ada



Sedetik Lebih - Anuar Zain

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…
Ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Photobucket

amacam
romantik tak..huhu
terharu tau dengar lagu ni
kire ni nd lagu romantik la
hasil ciptaan Edry Abd Halim
sebelum ni lagu Apa Saje
tu pada pendapat saya laa
tp lagu ni dah kalahkan Apa Saja
sebab Photobucket ANUAR ZAIN yang nyanyi
huhu fav artis tau
so ape lagi layan la lagu ni sampai Photobucket muntah

p/s: En suami..ku juga mencintai kamu..U

www.tips-fb.com

0 comments on "Sedetik Lebih - Anuar Zain"