Friday, May 4, 2012

Ku Ingin Kita Lama Pacaran Disini

Posted by Cinta Hatiku at 1:03 AM
Assalamualaikum semua
harini nak citer pasal karya yg sangat jujur
tergelak saya tengok ni
mungkin ada yang dah tengok ni
pada yang belum leh la tengok
betapa serius nya muka
anang, agnes dan ahmad dhani
si M Ridho yg empunya diri ni
siap tertunggu tunggu comment juri
innocent gilos muka
tapi memang terbaek
ye la lantak pi la lagu sendiri kan
dapat jugak 5 juta rupiah
dari balik tangan kosong
dah tu kalau lagu yg ahmad dhani dah improvise laris
confirm dia dapat royalty
dan paling tak tahan nak start nyanyi
neng neng nong neng
mesti kena mulakan dgn solo guitar dulu
kalau tak.. tak dan la kononnya


ni masa audition


yang ni plak masa konsert Indonesian Idol

Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng..

Kau sayangku kau cintaku kau pacarku diriku
Kau cantikku kau manisku kau lucuku diriku
Neng neng nong neng
Kau genitku kau nakalku kau tetap jadi sayangku
Kau seksiku kau centilku kau manjaku diriku
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu

Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng..

Kau tawaku kau tangisku kau dramaku diriku
Kau terangku kau gelapku kau hidup dan matiku
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu

Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng..

Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng..

Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu

Photobucket

: selamat berhibur ..tapi jangan sampai jadi najis erti kata lain jangan melalaikan laaa copy paste ayat zizan..
www.tips-fb.com

2 comments on "Ku Ingin Kita Lama Pacaran Disini"

A.I on May 4, 2012 at 1:29 PM said...

Lawak giler! tp murah rezeki sungguh si neng neng nong neng ni :)

Cinta Hatiku on May 4, 2012 at 2:27 PM said...

a ah..rezeki dia dippermudahkan kan..ko buat lagu camni ai..tp tong teng tong teng ker..ekekeke..