Sunday, December 19, 2010

DEWA 19 - Larut

Posted by Cinta Hatiku at 7:35 PM
kalau tanye saya Photobucket
between once dengan ahmad dani
siapa yg saya suka
Photobucketsaya suka once
tp bukan suka dia yer
suka once punya suara jer
tah laa..tak tahu nape
cuba la korang dengar lagu dealova
mesti tangkap cintan kan
tapi entri kali ni bukan nak story lagu dealova atau once
tapi nak kasi korang layan lagu larut



Dewa 19 - Larut

Mungkin aku pernah juga..
Merasakan cinta..
Tapi tak pernah..seindah ini..
Mungkin aku juga pernah
Merasakan rindu..
Tapi tak pernah
Sedalam ini

Mungkin kamu takkan pernah..percaya..
Bahwa sesungguhnya..aku telah terjatuh..

Chorus:
Kuakui aku telah larut
Larut ke dalam
Kamu yang ku cintai

Photobucket

amacam
dah rasa larut belum
lagu ni tahun 2006
album REPUBLIK CINTA
lirik dia pun power kan
ala² power ranger gitu
hehehe
ye la..
bukannya cinta hati korang tu cinta pertama kan
tapi semestinya yang terakhir
kalau yg pertama dan terakhir tu
alhamdulillah..semoga hingga ke syurga
pape pun..enjoy LARUT ni yer

p/s : Saya memang dah lama larut..mcm lagu ni laa..cinta dan rindu yang saya rasa lain macam..walaupun cik abg bukan yang pertama mau pun kedua..U.. B aka Ainul Hezrin..not C or either D..
www.tips-fb.com

1 comments on "DEWA 19 - Larut"

'aishah (◕‿◕✿) on December 26, 2010 at 5:41 PM said...

hahah, sy pun suke once lagik :p