Tuesday, April 7, 2009

SALAD...

Posted by Cinta Hatiku at 8:20 PM
Salad?? korang suka makan salad tak?? tak suka ke?? ada sy kesah korang suka ke tak ...tp yang pasti..Photobucketsy suka makan salad..tp ada gak jenis salad yg sy tak makan..mcm salad letak tuna ke..tak minat la..berape hari lepas badan sakit sangat..baby plak banyak bergerak..ye la dan nak masuk 8 bulan..ruang untuk dia gerak pun terhad..so bile gerak ckit je dah terasa..ape plak tercite pasal baby plak ni.. ..saje lari topik..


Berbalik pada cerita salad..sy rajin gak makan salad..more tu fruits salad la..kan bagus tuk melawaskan ape yg tak lawas kan..hehehe...selalu sy wat salad letak anggur dan apple..memadangkan anggur dan apple tak dibeli oleh hubby sy..so sy letak la ape yg ada...
salad kali ni sy letak nenas..dgn kiwi...hehehe lain ckit..tp nenas ni sy takleh mkn sgt..kang cepat jer ke labour room...beranak terus...salad yang sy buat ni senang jer..bahan sayur atau buah..gaul dgn mayonis.. tu je..dulu sy penah buat letak 3 jenis barang jer..celery, nenas dalam tin dan kacang yang alah masin ckit tu...air nenas dlm tin tu takyah ler amik..sedap gile..tp si aiman tak suka..so sy kena la kesah ckitkan..ape yg dia suka kite galakkan..so sy tukar la celery tu pada lettuce..


Photobucketni la dia..salad buatan sendiri..Photobucket
www.tips-fb.com

0 comments on "SALAD..."