Wednesday, August 5, 2009

Coleslaw

Posted by Cinta Hatiku at 1:19 AM
Petang semalam buat cekodok pisang..Photobucketfav si aiman..tapi hajat nak makan tu tak kesampaian..sebab minyak masak dah tinggal ckit..lupa nak pesan kat hubby suruh beli..sebab masa nak goreng hubby dah balik ..lepas pi Jasco maluri..yang dipesan cuma gula jer..so gula jer la yang dibelinye..tapi selain gula..ada gak benda lain yang dibelinye..sampai disuruhnye buat coleslaw..siap pesan suruh buat mcm Photobucket..takmo Pizza Hut nyer..almaklum la..dulu penah berkhidmat kat Pizza Hut..tak tau la resepi sama ke tak..tapi rasanye sama..sebab Photobucket dan Pizza Hut dibawah satu syarikat 'KFC Holding Sdn Bhd'..so mesti sama kan??cuma bezanya..potongan kobis dan lobak merah jer..Kalau nak cuba? ape lagi..buat sendiriPhotobucket ..

Bahan²nya
Lobak Merah
Kobis Bulat
Bawang Kuning
Coleslaw Dressing (Guna mayonis pun bleh)

Lepas potong mcm stail Photobucket gitu..gaul la semua tu dengan coleslaw dressing..


Dah siap tuk dimakan..bawah ni plak ayam beli kat Jasco..rasanye ayam madu kot..tah la..lupa lak nak tanye hubby..tapi leh tahan sedap laPhotobucket..

PhotobucketBanyak sebenarnye resepi fast food yang dipelajari..nanti bile ada masak..kite share yer..Photobucket

www.tips-fb.com

0 comments on "Coleslaw"