Thursday, August 6, 2009

My First Day Working As Admin Executive at Midvalley.

Posted by Cinta Hatiku at 7:48 PM
First day hari berkerja..Stupid Smiley 13letih gile...job function tak ler susahgatai..masa kat RHB Bank dulu pun ada buat kerja mcm ni gak..punca yang menjadi penyebab keletihan...

1.Sesak (sebab naik public transpot.. - LRT tukar putra tukar Komuter)
2.Kena banyak jalan (dulu masa kat RHB Bank ayah anto depan pintu Bank)anak manja la katakan..sekarang pepandai ko la bedah nak gi keje..
3.lama tak pakai kasut tumit tinggi..
4.Lama dah tak kerja (4 tahun lebih tu..ihikhik)
5.Semalam tdo kul 2 pagisedih..pastu jam 4 pagi hingga 5 pagi berjaga kena kipaskan mia agar tak panas..(sebab elektrik takde..tah ape masalah TNB agaknyemarah..ada elektrik balik sengihnampakgigijam 5 pagi..)

tengah hari plak lunch katPhotobucket..pastu balik Photobucketplak rush..pasal dah rasa sakit sebab satu hari Photobucketmia tak isap Photobucketsusu direct..tapi dah bekalkan la 3 botolPhotobucket..sebab lain plak dah mula rindu kat Photobucket aiman dan mia..Photobucketpapa dia pun rindu gakPhotobucket..masa sy kerja Photobucketnenek la yang tolong jaga aiman dan mia..tima kasih Photobucketnenek..Photobucket letih sesangat..nak titon..Photobucketdaaa..
www.tips-fb.com

0 comments on "My First Day Working As Admin Executive at Midvalley."