Saturday, August 29, 2009

Celebrate Jugak..

Posted by Cinta Hatiku at 12:52 AM
akhirnya Photobucket celebrate gak..walaupun dah masuk 29hb ihikhik..nak wat camner..Photobucket sape suruh balik lewat Photobucket HeHeHeHeihikhik..dapat la jamu makan sedapPhotobucket..walaupun bukan wife Photobucket dia yang masak Photobucket..semua ni dari ..sian kat dia masak pepenat Photobucket kitorg tak datang..ape² pun thanks to ..siap call my hubby suruh datang dia..untuk amik makanan yang telah di tapau untuk kitorg Photobucket

Photobucketni pinggan saya Photobucket ada pasta, ayam & Photobucketmashed potato Photobucket

Photobucketyang ni pinggan hubby Photobucket takde pasta tapi Photobucket ada lamb chop & tomato Photobucket

Photobucketcelebrate dgn carbonated drink Photobucket of coz la jelirHALALPhotobucket

semua nye Photobucket best..dah kenyang pun..tapi kena bangun sahur gak Photobucket..kalau takPhotobucket sian kat aiman..nanti dia lapar..sebab masa kitorg makan tadi dia takmo..kenyang makan kot masa berbuka tadi..kay la dah ngantok PhotobucketPhotobucket nak titon..Photobucketbye..cayunk Photobucket kat kamu cium semua..
www.tips-fb.com

0 comments on "Celebrate Jugak.."