Thursday, August 20, 2009

Latest About Mia Aisy Syafiah

Posted by Cinta Hatiku at 5:07 PM
si kecik dan membesarlove dan semakin tembun..Photobucketdan semakin manja sesangatPhotobucket bebaru ni banyak snap Photobucket gambar dia..tapi lupa nak Photobucketdate kat blog..
PhotobucketPhotobucketSebelum TreatmentPhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucketSelepas buat treatment rambutgelakgulingPhotobucketPhotobucket

Tu la sebabnye kena buat treatmentPhotobucket..rambut terpacak..tak payah pakai jel lagiPhotobucket rambut dah terpacak..nak wat camne..dah terlebih rebondingPhotobuckettu yang lurus ke atas..lain kali Photobucketdate lagi pasal PhotobucketmiaPhotobucket dan juga pasal PhotobucketaimanPhotobucket.. nanti dia jeles plak mama asyik cite pasal mia ajerr..ihikhik

PhotobucketPhotobucketAisey..mama ni memacam la..pening pala mia taugelakgulingPhotobucketPhotobucket

PhotobucketCite pasal papa pun lain kali gak.. nak sedapkan ati semua org ...aduhaiiigelakguling
www.tips-fb.com

2 comments on "Latest About Mia Aisy Syafiah"

NUNaini on August 20, 2009 at 11:37 PM said...

fuyooooo...
nak gak wambut pacak mcm tuh!

adeihhh...
tataw nk comment ape dh...
nak gelak jerk bace & tgk gambar mia nih...
aHaHaHa *icon gelak guling²*

Cinta Hatiku on August 21, 2009 at 12:09 AM said...

okey la tu..meh guling sesama..