Thursday, July 1, 2010

Ejaan Ringkas Ker (?)

Posted by Cinta Hatiku at 4:21 PM
Photobucket
Siksa gile nak buat task ni

sebelum ni entry si famia memang saya tak nafikan memang keluar air mata darah..disaat dan ketika ini la berjurai² darah mengalir..selama ni saya tak kisah la kalau org nak ringkas kan ejaan..sebab selalunye saya akan paham..tapi hari ni dan ketika ini ..saya dah tak sanggup lagi..kenape sebab ejaan nye bukan ringkas ajer..tp siap salah eja tu yang penting..bile dah jadi cam tu saya kena tabahkan hati saya menyelesaikan tugasan saya tuk hari ni..saya takmo scan atau tangkap gambar..sebab benda ni melibatkan kerjaya sayaso saya just type je ejaan yang memula buat saya gelak..pastu buat saya cam nak nangis gitu..

Bagunan Bangunan
Spearker Speaker
Pengusa Penguasa

ada lagi..tp cecukup laa tak sanggup nak hadapi lagi..saya tanye ape dia kata ejaan ringkas..dengan selamba menjawab

MOOD nak baling kasut kat muka budak tu
www.tips-fb.com

0 comments on "Ejaan Ringkas Ker (?)"