Wednesday, July 7, 2010

Aiman Ku Sayang..

Posted by Cinta Hatiku at 4:28 PM

ape entry yang ke










mood tengah rajin la katakan


kali ni nak story pasal aiman..semalam alhamdulillah..berjaya gak si aiman buat spelling..syukur sesangat..sebagai habuan nye saya belanja dia makan mcd..fav food dia..suka benar anak bujang tu kebetulan plak saya nak berbuka puasa..so bleh la berbuka di luar..


dapat gak dia spell perkataan fish, dog and eel..walaupun tulisan masya Allah..nak wat camne kan nama pun lelaki..ape² besok ada lgi spelling test..tapi tak sure lagi camne..sebab saya dapat call dr akak saya kat jb..bitau ayah saya masuk wad..jantung bengkak dan peparu berair..sian bak skrg ni cuba contact En suami..tp tak dapat..saya nak try call HR dia..suruh bitau En suami saya nak balik ke johor..nak gi melawat..hopefully bak akan cepat sihat..amin..
www.tips-fb.com

1 comments on "Aiman Ku Sayang.."

Elyana on July 8, 2010 at 11:39 PM said...

bestnya anak dah pandai spell kan..hehe...kami teruja menanti saat2 camnie..salam ziarah dan perkenalan :D hehe.