Wednesday, July 14, 2010

Promosi Raya 2010

Posted by Cinta Hatiku at 2:03 PM

tawaran menarik..mari mari mari

sibuk org nak jual kuih raya kat blog..saya pun nak jual gak..rating nuffnang makin meningkat plak duit raya gak tu..ape lagi jom tengok picture kuih raya yang saya nak promote ni..siapa jual..saya la yang jual tak caya ke..yer saya yang jual tapi bukan saya yg buat saya tolong jual kan jer...serius sedap..sehingga menjilat chopstik..nak tipu pun tak reti mane ada org makan kuih raya pakai chopstik kan tapi memang sedap sebab saya dah makan..dan saya pun ada order tuk hari puasa..sebab tak sabar nak tunggu raya..tu yg order tuk bulan puasa..


jom tengok gambar

Choc Crispy Flower

Blueberry Tart

Almond Milk Choc

Almond London

Hazelnut Praline Cluster

Classic Rocher

Choc Nut Brownies

Rafero Nutty

Quaker Oat

Pictachio Royal

Nestum Crunch

Nestum Cornflakes

Tart Nenas

Sugi Crystal

Royal Almond




kesemua diatas homemade terbaekk punya


harga plak camner


Semua Kuih Diatas Harganya sama jer..Quantity pun sama gak..saya jual satu balang RM23 dalam satu balang tu ada 50 pcs ada jelas..tak paham sila ke kaunter ..tanye la berape banyak soalan anda nak tanye..ataupun sile E- ke murni_rahayu79@yahoo.com.... tu baru kuih raya..jom tengok picture cake plak

Kek Lapis Prune

gambar kat atas ni fav kek saya..sedap giler..size kek ni 8" x 8" bentuk adalah petak yer..berat dia plak 1kg hingga 1.3kg..harga nya pula adalah RM55 sahaja..

Kek Kukus Mix Fruit

yang ni plak Kek Kukus..size nya 8" x 8" bentuknya petak ..berat dia sama mcm kek lapis prune 1kg hingga 1.3kg..harga nya pula adalah RM45 sahaja..

kuih muih dan kek ni semua dijamin HALAL yer..tak perlu diragui..sebab saya tak makan benda HARAM..kalau ada yang berminat.ape lagi..dialu alukan order..tempahan hanya disekitar Kuala Lumpur dan Johor Bahru sahaja....sampai ctu je dispatch saya leh hantarkan..jejauh dia tak tahu jalan..


nak order tapi tak tahu camne



sila email ke..murni_rahayu79@yahoo.com



terima kasih pada yang dah order yer especially regular customer..



new customer dialu alukan..



www.tips-fb.com

2 comments on "Promosi Raya 2010"

Unknown on July 16, 2010 at 6:07 PM said...

akum,cuba jual kuih raya ke laman lot.my.itu adalah laman web rakyat malaysia.laman web itu a nama awak.Agak bagus juga.kalau dah daftar kat laman web itu,orang taip jer kuih raya,pasti kuar nama awak.orait w@kum salam

Cinta Hatiku on July 19, 2010 at 1:45 PM said...

tq for the info..actually dah banyak customer..(regular) tp saje je nak try market luar..biasa dpt customer..dr mulut org..ekekeke