Thursday, April 16, 2009

Oh Aiman..!!

Posted by Cinta Hatiku at 9:42 PM
PhotobucketAimanku Demam Panas..!!Photobucket

Alahai..sian tul tgk aiman semalam..demam panas since dari kul 10 pagi..dah bg makan ubat pun tak kebah jugak demam dia....dengan muntah la..sian tul..last² bile demam dia hak gitu gak..terus bawak gi hospital..masa tu jam kul 11:30mlm..Orang ramai gak kat Hospital Ampang..ye la bukan aiman sorg jer yang sakit..

Masa on the way ke ..nampak plak dia depan ..terus segar jap mintak ..mcm tak sakit plak..terpaksa la janji lepas jumpa doktor baru gi ..Sebelum jumpa doktor..ada penolong perubatan check aiman dulu..memula check tekanan darah..pastu suhu..disebabkan panas dia melampau jugak la katakan..terpaksa la masukkan ubat kat montot dia..sian aiman kena liwat..Huhuhu..kejam tul statement mama aiman ni..

2 jam gak la tunggu..dalam tunggu punya tunggu ilang plak panas badan si aiman ni.. tu blum jumpa doktor lagi..kang doktor ingat sesajer je datang buat semak kat ni..lepas jumpa doktor and dapat ubat..and selesaikan janji tuk bawak aiman ke ..kitorg pun balik umah..dah nak sampai mintak roti canai plak....bior bebenor si aiman ni..banyak tul permintaan..tapi belikan gak..sedapkan ati dia..ye la org tengah tak sihat..sampai je dlm 1/2 jam terus terlena aiman ni..pastu setiap 1/2 jam meracau ajer..pastu start muntah..badan pun start panas balik.. terpaksa la mama dia tak tdo..dok baring and jaga aiman ni sampai la kul 7 pagi..dia bangun mintak air..pas minum air terus tak mo tdo..tuam badan dia dgn tuala basah(siap letak ais tu) pun tak reda gak demam dia..bagi lagi ubat..last last kul 8:30pagi baru dia tertdo..

Penat tul satu hari ni..dulu aiman demam pun tak la mcm ni..kali ni meracau dia lain ckit..start kul 12tgh hari baru sy dapat nak lelapkan mata..nak REST..!!nak melayang rasanye..time papa aiman plak jaga si aiman..dlm tdo tu dgr gak..ape yg hubbyPhotobucket buat..memula dia pam kolam renang kecik aiman..kedengaran la si comei yang tgh sakit tu berkumbah air..riuh satu rumah..camne la nak tdo.. lepas 1/2 jam baru senyap sepi..mane plak diorg ni gi??tapi bagus gak..leh la lena ckit tdo.. sedar jer jam dah kul 6:30ptg..malas tul nak bangun..

Sampai sekarang si aiman ni still demam..ni dah masuk 3 kali kena liwat (masukkan ubat kat montot la..)jangan pikir lain plak kalau tak baik gak..malam ni kena la stay jaga lagi..
www.tips-fb.com

0 comments on "Oh Aiman..!!"