Monday, January 10, 2011

Majoriti Pompuan Tak Suka Keputusan AJL

Posted by Cinta Hatiku at 11:24 AM
topic sengal ckit arie ni
tp betul ker?? pompuan jer..lelaki pun ada kan
yer la kehangatan AJL masih membara
semua status warga facebook ngamuk semalam
memarah ..terus nak masuk tdo
memacam tul la..setiap tahun sama jer
ohh TOLONG INGATKAN AKU
nak bitau diorg ni semua
Anugerah Juara LaguAJL
ni untuk siapa
komain lagi komen pemenang tu
cakap lagu takde value la
gedik² lah..nyanyi tak semengah la
ceh macam arif jer kan diorg ni tentang music
dan kalau boleh nak lagu
dan penyanyi pujaan diorg menang
lagi skali..TOLONG INGATKAN AKU
dah terpesong jap
ni nak bitau la nii
AJL sebenarnye untuk KOMPOSER yer adik²
bukan anugerah untuk penyanyi yer
kalau nak anugerah untuk penyanyi
sila tgk anugerah penyanyi popular
kenape saya cakap untuk komposer
nama pun dah anugerah JUARA LAGU
mempertaruhkan lagu
lagu siapa yg lebih puitis..
kirenye org² seni jer tahu semua ni
dan yg penting seni music yer..
bukan seni pertahankan diri atau seni melukis
kata cik abg ku "cuba tanye diorg yg komen tu"
tau ke konsep atau genre lagu ANA RAFALLI
sure ramai yg tak tahu
ada tu nak komen ketua juri
cam la diorg tu komposer sangat
kekadang wartawan pun memacam..
konon kurangkan kontrolversi
padahal diorg la yg menambahkan kontrolversi
bleh dikatakan kurang ajar dan tiada etika
ayat memasing takleh blah
Ohh TOLONG INGATKAN AKU
dah terpesong dr topic lagi
so pada sesiapa yg tak tahu hal music ni
tak payah la komen cam pandai sgt

ape² pun tahniah pada semua pemenang
ingat tiada pengalah
pinjam ayat vince plak
untuk semua pemenang
anda berhak atas ape yg anda pertaruhkan
dan teruskan berkarya

Juara AJL25 Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita


: saya bukan peminat ana raffali..tapi ape² pun dia memang kreatif..anyway HANYUT..
www.tips-fb.com

0 comments on "Majoriti Pompuan Tak Suka Keputusan AJL"