Sunday, January 9, 2011

Ada aku kesah?

Posted by Cinta Hatiku at 7:18 PM
berita hangat
dalam sibuk nak AJL malam ni
ada plak khabar angin mengatakan
FACEBOOK akan ditutup pada 15 March 2011
ada sesetengah website kata tu cerita tipu

sila check ini
ada pulak yang kata tu betul
so ape korang rasa
ayat dari saya
ada aku kesah
pada saya la..facebook ada ke takde
sama jer
no harm at all..
so to all facebook mania,fanatic or addicted..
hahaha..cuba baca artikal ni

“After March 15th the whole website shuts down,” said Avrat Humarthi, Vice President of Technical Affairs at Facebook. “So if you ever want to see your pictures again, I recommend you take them off the internet. You won’t be able to get them back once Facebook goes out of business.”

amacam
so, please take precaution
save la gambar korang
mane yg takde dlm data simpanan
for precaution only
mane la tahu betul²..tutup
nangis kang
tak dapat save..
yang ada ladang dan kebun tu
kutip la hasil tanaman korang cecepat..
nanti abis kebun korang
one more thing..
dapat kan emaill kengkawan korang
or dengan segeranye add yahoo messanger..
so kalau takde lagi la facebook..
cari la alternatif lain tuk berhubung
memacam ada..myspace, friendster..
hahaha
lama dah tak tengok acct tu

: tak kisah la khabar angin tu betul atau tidak..ape² banyak cara untuk berhubung..
www.tips-fb.com

0 comments on "Ada aku kesah?"