Friday, June 25, 2010

TAG Online Best Friend Award

Posted by Cinta Hatiku at 2:16 PM
terima kasih pada Pn Ct Intankuterpilih sebab bagi award ni kat saya..wah terharunye for the st time I dapat award tau and awak la org pertama yang bagi kat saya..walaupun ada habuan saya kena bagi balik..saya redha.. saya akan jawab tag awak yer mama luqman..

Soalan No.
Write interesting facts about the person who gave u this award

.Yang menariknye pasal makcik ni..dia tak suka berlebih tak suka gak kurang..tak tinggi tak rendah..tapi sederhana...ape saje mesti sederhana..nama blog pun ada jugak sederhana..Ape yang penting bagi dia..bukan lagi KERJASAMA..tapi sederhana..

.Dia ngaku dia ni banyak CAKAP..tapi saya tak rasa la dia banyak cakap..orang kata sederhana sebab tu saya senang dengan dia..walaupun saya dgn dia tak la rapat mane pun kat sekolah dulu..tapi friendship kitorg still mengalir cam air kat sungai nil itu pun disebabkan facebook

.Aduhai baru jer..ape lagi ek selain sederhana pasal makcik ni..TDO tu menarik ker..saya memang tahu dia ni kuat tdo..status kat facebook dia mesti jer ngantok nak tdo..tapi walaupun mcm tu dia tetap abiskan kerja dia..kirenya jenis berdislpin la ni orgnye..ye ke makcik oit

.Caring..makcik ni memang caring ckit..eh silap..caring serderhana..kalau ckit tu takde maknanya caring..kalau banyak plak dah lain plak..dia amik berat gak dengan orang disekeliling dia..takde la sampai member sendiri punya hal dia ckp tah..mostly dia tahu ape yang berlakutapi bukan sampai jaga tepi kain org..dia tau mane yang bleh amik tahu mane yang tak perlu..kan CT kan

.Lastly, saya rasa dia ni jenis orang yang mudah disenangi..sebab sifat dia yang sederhana tu la..membuatkan orang lain rasa tak kekok dengan dia..tu la yang saya tahu tentang makcik ni..walaupun tak semua

Pheehhh jenuh gak ek nak jawap..atlast dapat gak perkara yang menarik tentang kawan saya sorang ni..tapi tu baru soalan pertama..ada soalan semuanya.. kite pergi ke soalan berikutnya..

Soalan No.
Jot down 10 interesting facts about urself n ur hobby

About Me
Seorang Mama yang bleh dikatakan CUTE lantak la..dah kata perkara menarik..mesti yang best² kan..seorang yang penyayang..walaupun mcm nampak tak kesah jer..Bleh dikatakan Hebat Dalam Bermain BowlingKenyataan..sebab dah banyak piala BOWLING saya sapu..Sentiasa ambil berat dengan orang yang rapat dengan saya berkilo kilo berat diorg saya amik..Sentiasa awek muda Kejelitaan tu hak milik setiap insanHmm..tu je la..malas nak cakap lelebih..nanti orang cakap perasan

My hobby
Suka Membebel..Bershopping bile ada dan Window Shopping..Beriadah..Dan Paling Penting Ber TENET..

Soalan No.
Pick ur most 10 deserving recipients & describe them

Wah² 10 tu..bagi yang termampu je la ek..ingat org lain takde keje ke..dok blogging jer..cam saya ni..sempat jawab tag..jgn tiru tau bahaya..memudaratkan kerjaya..orang yang saya rasa layakamboi statement..layak lagi..tak sesuai.. pada saya orang yang saya nak bagi award ni..adalah mereka yang kat bawah ni

Pn Ct IntanKu Terpilih..amik balik tag awak nie yer..padan muka..jawab balik semua soalan diatas Jawapan Yang Kedua Mesti Lain ..arahan dari kementerian kerja raya..

Mummy Daisy..Sebab saya suka anak awak daneen tu..so dah dapat award tu ..tolong jawab tag saya ni

Mummy Ai..disebabkan aku suka baca kisah ko anak beranak.so tolong jawab yer

Pn Unira..My Best Friend Ever..merangkap my exclassmate masa darjah ..jumpa balik..jadi rapat lak kitorang ni skrg..dan disebabkan ko baru buat blog..meh aku tambah entry kat blog ko

Adik NuN..sebab banyak ajar sis..kemaafan sebab tengah tintong ckit....sila jawab yer...

Adik Fadzirul..Haha..the only one man yang saya nak bg tag ni..

wah banyak nyer..dah tak larat nak tag lagi..ape² thanks tu Ct sebab bagi award tu..dan pada 6 orang yang saya tag tu..terima la award dari saya..kerana anda begitu berharga..U all.....banyak benda tak siap lagi.... again..

maaf yer pada yang dah membaca sebelum ni..kerana disaat saya menulis blog ini saya agak tintong ckit..sampai soalan tanye lain saya jawab lain..
www.tips-fb.com

3 comments on "TAG Online Best Friend Award"

Cheeky Cranky Wifey on June 25, 2010 at 5:30 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown on June 25, 2010 at 7:39 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cinta Hatiku on June 26, 2010 at 12:10 PM said...
This comment has been removed by the author.