Wednesday, June 2, 2010

Meratah Daging Mentah

Posted by Cinta Hatiku at 12:57 PM
Bla bla bla , prong prang prong prang..telinga ni dengar..jiran sebelah rumah pun bleh dengar korang ngumpat.. tak payah la cerita ape yg diceritakan..kalau cerita dah tergolong sama mcm org² sebegitu..

potong MOOD tul..semakin lama MANUSIA kat dunia ni menjadikan MENGUMPAT tu satu HOBI la plak..benci la..ada org cakap biar mulut tu jahat mcm longkang..janji hati tu mulia..baik segalanye..aik pelik jer statement..bukan ke ape yg keluar dr mulut lahirnye dari HATI Paku dulang.. paku pakis..pandai mengata org ...diri sendiri pun lebih kurang..ape kes wakakaka

Bak kata FAMIA

Curi dengar memang tak baik. Tapi, kalau mengumpat sambil memaksa semua orang dengar lagi tak baik. Jangan buat

Pastu sibuk sangat ngumpat..saya order Mee Hoon Goreng dapat Mee Goreng..

Photobucket
sabar..sabar..sabar..
www.tips-fb.com

0 comments on "Meratah Daging Mentah"