Thursday, June 3, 2010

Si DIA dulu kini dan selamanya..

Posted by Cinta Hatiku at 9:37 AM
Harini nak bercerita pasal En Suami..skrg ni totally berubah..berubah kepada kebaikan laaa..sayaPhotobucket suka sayaPhotobucket suka En Suami semakin Lomantik..dulu lomantik gak..tapi skrg lagi lomantik..sejak dua menjak ni ayat² cinta dia semakin power..kekadang nak tergelak gak..tapi saya sukaPhotobucket..walaupun kekadang geram gak..semalam mintak cik abg pulang awal..nak ajak gi pasar malam..beli makanan..cik abg leh ckp.. makan tu tak penting..yg penting CINTA..bleh plak dia wat lawak gitu..sekarang ni saya bersyukur sesangat..dengan kehidupan sekarang Photobucket..mungkin ape yang berlaku sebelum ni..lebih mengeratkan hubungan kami..dan berharap semoga ALLAH permudahkan perjalanan hidup kami..amin

PhotobucketPhotobucketBukan Kemewahan tapi Satu keperluan PhotobucketPhotobucket

This 16th June 2010..kami akan sambut Photobucket you day..kire mcm anniversary gak la..hari kitorg start couple..saya tanye cik abg nak celebrate kat mane cik abang jawab.. Haji Samuri .. kejam tul jawapan kenape sebab first date kitorg makan satay gak..dia perli saya tu..sebab makan 1 cucuk jer..cite ni saya dah story sebelum ni..sabar je laa
www.tips-fb.com

0 comments on "Si DIA dulu kini dan selamanya.."