Wednesday, February 3, 2010

What a busy day..

Posted by Cinta Hatiku at 2:38 PM
Photobucket
busy camne pun saya tetap bermuka buku..
tengok la meja saya ni saya agak letih sekarang..dengan 5 acct yang saya kena jaga seorang diri..terre tak terre lapeace..tadi baru settlekan gaji semua stafflove..yang depan PC tu cheque terlupa nak bank in tadi..nak patah balik ke bank MALAS..pastu dengan drawing yang takde kena mengena dgn saya..saya kena settlekanmerajuk dah la tak berape bijak guna AutoCAD..Photobucket time Photobucket..nak sambung wat keje lagi dan lagi..before saya cuti balik JB..
www.tips-fb.com

0 comments on "What a busy day.."