Monday, February 22, 2010

BBQ di malam minggu

Posted by Cinta Hatiku at 8:02 PM
Sabtu lepas seronok giler..bawak aiman gi taman ulu pudu..memula bagi can dia main kat playground ..agak nampak dia mcm puas gitu ..terus ke tanah lapang ckit ..tapi tak lapang mane pun..banyak gak pokok ..excited gile aiman ..yang tak best angin tak berape kuat plak..tapi dapat gak main lelayang ..

orang main setempat..dia pi lari

pastu malam plak buat BBQ..ye la asyik tengok org buat jer kat dalam fesbuk..geram tau..tapi bukan buat banyak pun perap ayam dengan sausage jer..lagi satu buat salad..

Ayam sedang di panggangkan

Salad

Ni la hasilnyer..nyumiee

tu jer tuk hari sabtu lepas..hari ahad plak..tunggu post selepas ini..
www.tips-fb.com

3 comments on "BBQ di malam minggu"

Mummy Dasy on February 22, 2010 at 9:30 PM said...

mmg nyumie..nom..nom..nom..nom

Jard The Great on February 24, 2010 at 1:01 PM said...

adoii.. sedapnya rupa ayamm tuuu....

Cinta Hatiku on February 25, 2010 at 11:31 AM said...

Jard : tu rupa..blum rasa...thanks sebab comments..hehehe..

Mummy SU : Bile lagi nak wat BBQ