Tuesday, February 16, 2010

Ter Kini Tentang Mia

Posted by Cinta Hatiku at 10:31 AM
agak lewat sebenarnye nak cite pasal si kecik mia..last 2 week..baru saya perasan ..tapi bile nak snap picture ..mula la si chomey tu..tak bagi peluang langsung ..geram tul rasa mcm nak geget geget dan kunyah jer seluruh badan dia ..


jom tengok perkembangan terbaru mia


my strawberry dah pandai berdiri

berdiri sambil paut papa dia

this morning masa saya tengah masaktetiba dengar si kecik ni menjerit..terkejut saya..berlari pi tengok dia..takut la pape berlaku kan nak tau ape jadi alahai sabo jer la..acha mia ni tengah panjat keyboard bukan keyboard pc yer organ ek nama nye organ pun bukan organ badan yer wakakaka..tau la..korang paham ..yang mcm piano tu kan benda tu la..dia dah kat atas benda alah tu..tak sesuai langsung anak dara ni..dah panjat gayat plak tu..pandai plak jerit mintak tolong..bile saya angkat..terus tersengeh..sekarang ni dah tak suka kalau saya letak kat walker..dia prefer merangkak satu rumah..risau gak..takut dia pi bilik air si abang nye selalu tak tutup pintu bilik air..mungkin lagi sebulan si chomey ni dah pandai jalan..excited nak tengok sikecik tu jalan..orang paling tetot dalam rumah.. la..nanti sambung lagi..nak pi basuh kasuk sekolah aiman..ingat dah tak sekolah dah takde basuh kasut sekolah ..rupanye kena gak ..
www.tips-fb.com

0 comments on "Ter Kini Tentang Mia"