Saturday, February 20, 2010

Diet for AIMAN

Posted by Cinta Hatiku at 2:58 PM
start hari khamis bebaru ni.. saya mula catu makanan aiman sian dia..tapi nak wat camne kang kalau pecah perut dia siapa nak tanggung so start hari khamis tu makan malam aiman tidak lagi NASI ..ape² jer la makanan janji bukan NASI Siang Ajer dia dapat makan NASI sebab kat rumah pengasuh..takkan nak request plak masakkan makanan lain.. So, masa hari khamis tu saya masak spagheti lagi ..before aiman makan spagheti saya kasi dia makan salad dulu ..so dia akan cepat kenyang..Nasib la dia ni jer ..salad pun salad lah ..salad ni saya letak APPLE, LETTUCE dan LAI..gaul dengan mayonies ckit ..walaupun begitu keadaan salad nyer..aiman tetap makan bersungguh² ..tu yang mama sayang tu

Enjoy Makan Salad

Bersungguh² abiskan Spagheti

Lunch tuk hari ini

Lunch tuk hari ni pulak..saya buat sandwich nugget lagi ..dengan kentang goreng lagi sekali di ingatkan tiada NASI..Breakfast tadi saya bagi dia sebiji APPLE merah..pastu petang ni saya ada agenda buat aiman ..kalau tak hujan la..saya nak bawak dia pi taman cheras.. pi pecahkan lemak..sambil tu bleh main layang²..

Photobucket
www.tips-fb.com

3 comments on "Diet for AIMAN"

A.I on February 20, 2010 at 8:06 PM said...

Ok la jugak dia nk mkn benda lain selain nasik. Ely? bukak je mata, 'mama...nak nasik!'. tghari pon nasik, ptg nasik, malam nasik. Smp aku loya dah tgk dia mkn nasik. bagi benda lain dia makan gak, tp lps tu tetap mintak nasik. hohoho...

takpe aiman, diet la skit. mak kamu tu riso takot kamu tu terlebih chomel. (^_^)

Mummy Dasy on February 22, 2010 at 9:29 PM said...

alahai siannye...kecik2 dah kena diet... tp rasanya klu sekolah nnt lama2 turun berat dia tu...

Cinta Hatiku on February 25, 2010 at 11:32 AM said...

aiman pun kekadang mintak gak NASI..leh la geng dgn Ely..dah sekolah ni bukan turun..makin naik ada la..hahaha..tu yg kasi diet..