Saturday, February 26, 2011

Opps !!

Posted by Cinta Hatiku at 5:25 PM
Panas tul cuaca petang ni
tapi bagus gak panas
coz semalam dah hujan lebat
gelap KL semalam
dalam gelap² pun kitorg satu family merayap
yer la..semalam amik cuti gi interview..
kalau ada rezeki dapat la keje tu..
dekat gak dengan rumah skrg ni
kalau dari rumah lama kat taman maju jaya tu
pun dekat gak..
tapi gaji kecik ckit la..
dia bagi RM2300..tu pun berape kali nego dah
haih sabo je laa..
tapi company ni bukan company contractor
kalau dapat this job
so saya takde la pening pala
nak kena tolong buat TENDER lagi
so bile penat semalam tak abis
harini malas nak gi kemane²
lepak kat rumah jer la
sambil besar kan badan yang makin kecik ni
hoho tak caya ke badan saya makin kecik
saya pun tak caya tau
sebab semalam saya nak interview
saya pakai seluar masa zaman saya bujang dulu
gile la muat balik tu
seluar tu sekali je pakai
pastu badan saya naik dah lepas saya kawen
sebab makan banyak
tapi masa tu naik pun timbang still 49kg
so hari ni terjadi la
episod MAKAN..MAKAN dan MAKAN
so jam ptg tadi saya start buat SOTO
almaklum la lunch kul 12..
tu yang start lapo
jam ptg saya selesai buat SOTO
pastu teringat plak semalam
gi pasar malam ada beli SUKUN
ape lagi start la kupas dan goreng

jamuan petang saya
leleh air liur kan
cicah plak dengan sambal lada kicap
fuh cun gilos
aiman plak tak abis² duk puji
sampaikan air teh pun dia puji sedap
poyo tul
tapi harini punya entri
bukan nak cerita pasal tea time saya
tapi nak nak review pasal Opps
ye la title pun dah Opps
Opps ape
jom tengok Opps ape















































ni la dia

Opps Cheese Tart

sedap dan muak
my fav yg ada strawberry tu
harga 12 tart ni rm38
mahal gilos
kata en suami sama je rasa tart gak
tp disebabkan bini dia ni teringin..
dibelikan jugak
for me la..
sepatutnya product ni boleh
dibeli dlm kuantiti yang sedikit..
sebab makan satu je dah muak..
so takkan nak makan 12 tu skali gus kan
dah la bleh simpan dlm hari jer kan
nak ulang pun confirm muak tak tertanggung
tapi apa² pun..
this cheese tart sedap sungguh..
kalau korang nak try kedai dia kat dalam pavilion
dekat dengan suppermarket dan foodcourt

: sesekali tekak gatal request memacam pun best gak..nak tak nak en suami kena tunaikan gak sayang bini la katakan

www.tips-fb.com

0 comments on "Opps !!"