Saturday, February 5, 2011

BBQ Dinner @ KLGCC

Posted by Cinta Hatiku at 3:26 PM
start january 2011
di KLGCC ada BBQ dinner
bertempat di golfers terrace
tapi hanya hari sabtu jer yer
makan confirm sedap gilos
terbaik dr ladang
saya dah try kali

so sesiapa berminat nak melantak mcm saya
leh la datang setiap hari sabtu
dari jam 7 mlm sampai kul 10 mlm
untuk harga plak
org luar RM60 untuk members RM45 jer
untuk kanak² pun ada charge jugak..
tp age 7 tahun keatas
jom kita tengok picture yg sempat saya snap

memacam ada

tak lupa satay juga

wajib ada..kambing panggang

yg ni fav..ada ketam dgn udang

yg ni salad..ada soup dan roti

dessert tak lupa juga

pinggan yg pertama
mee hoon..satay..chicken wing
marvelous sungguh

pinggan ke dua saya
kambing panggang..sausage..mix veg..
potato baked and corn
serius mantop
pinggan ke tiga saya adalah ketam dan udang..
tak sempat snap gambar
so kalau korang kecur tengok picture kat atas tu
apa lagi
jom la ke KLGCC
hahaha

p/s : kalau makan free semua sedap kan

www.tips-fb.com

1 comments on "BBQ Dinner @ KLGCC"

CikSembang on February 8, 2011 at 10:26 PM said...

tempted abis tengok makanan ni..