Saturday, May 22, 2010

SHREK - Forever After

Posted by Cinta Hatiku at 11:36 AM

PhotobucketPhotobucketShrekPhotobucket Forever AfterPhotobucketPhotobucket

korang dah tgk movie nirugi tau kalau tak tengok sebab ape sebab cite ni BESTTT tak caya tak caya sudah gi tengok sendiri la baru tahu..saya tengok cerita ni semalam kat PAVILION..pastu pekena SUBWAY lagiPhotobucket..dah mula ketagih SUBWAY dah skrg ni..lagi satu lama gak papamama aiman ni tak berdating tengok wayang..kali ni amik couple seat..sebab panggung penuh..dan kali ni gak beli popcorn besar ckit..selalu amik small size..tp disebabkan dah lama tak makan popcorn..so amik yang medium size..tp semua dibolot oleh aiman..papamama dia dapat jamah ckit jer Photobucket..tu pun aiman ckp nak lagi popcorn after movie abis..sabar jer la..so ape lagi..

jom la wayang

For this movie saya bg Bintang PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
www.tips-fb.com

2 comments on "SHREK - Forever After"

biztoone on May 25, 2010 at 11:44 AM said...

nak tngk gakkkkkkkkkkkkkkkkk
wawawawa balik dari miri ni terus ar nk tngk. haha

Cinta Hatiku on May 25, 2010 at 12:39 PM said...

tengok jgn tak tgk..