Tuesday, May 25, 2010

Jatuh Cinta Pada S

Posted by Cinta Hatiku at 12:58 PM
Photobucket saya telah curang saya sudah jatuh cinta pada S ..padahal saya baru je kenali S dari adik kepada kawan saya..Si S ni memahami betul diri saya..SIAPA S ..tah la..dari mana datangnye S ni pun saya tak tahu..Pelik kan..dah la baru kenal..dah jatuh cinta..benda ni saya dah bincang dengan En Suami.. En Suami pening pala memikirkan ape yg patut dia lakukan..sebab kalau saya makin jatuh cintalove dan makin suka..maka merana cik abg ku itu..kesian gak saya kat En Suami..sebabnye aiman pun dah mula suka pada S Saya tak pernah pun paksa aiman tuk suka S..dia sendiri yang mulai suka pada S..dah berape hari ni angau saya pada S lovedah melampau..sampaikan makan nasi lemak pun terbayang loveS..nak tdo pejam je mata ni terbayang Slove..

Aduhai S love bile kite akan ketemu..adakah hari ESOK
www.tips-fb.com

1 comments on "Jatuh Cinta Pada S"

A.I on May 25, 2010 at 2:39 PM said...

jeng jeng jengggggggggggggg