Monday, May 10, 2010

Kisah Yang Tak Sempurna

Posted by Cinta Hatiku at 9:41 AM
Entry luahan saya sebelum ni sudahpun saya DELETE atas dasar nak jernihkan suasana..saya tahu luahan hati saya memang akan menyakitkan hati pihak kedua..semua yg saya luahan tu hanya nak memberitahu pihak kedua, ke TIGA dan ke EMPAT ..cerita disebelah saya..tapi disebabkan kemarahanmarah..kegeraman yang agak melampau diwaktu dan ketika itu...maka terkeluar la statement yang agak kasar tu..ye la saya pun ada gak perasaan marah dan geram gak..ye la bile masalah sendiri dah terlalu banyak..tambah pula dgn masalah kecik..yang tetiba jadi besar…sebabnya pihak ke TIGA dan ke EMPAT yang takde kena mengena dengan kejadian..tetiba lebih sudu dari kuah..dan macam SUKA plak kejadian SALAHSANGKA ni.. dah tu kejadian tu dijadikan BAHAN plak di status FACEBOOK memasing..supaya semua kengkawan dan sedara mara mereka tahu..tapi cerita yang disebarkan hanya satu pihak SAHAJA..tu yang saya angin satu badanmarah..dah la kesihatan anak-anak dan saya tak menentu ketika itu..ditambah plak benda benda yang remeh tapi diperbesarkan..so begitu la jadinye bile kemarahan mengatasi segalanye..saya tak salahkan pihak kedua nak SALAHSANGKA kat saya..tapi bile pihak ke TIGA dan ke EMPAT yang seolah olah cuba nak HURU HARA kan keadaan..ye la selama ni tak pernah pun saya buat ape ape kat pihak ke TIGA dan ke EMPAT..malah membantu menyelesaikan masalah ada la..tapi kenapa plak pihak TIGA dan ke EMPAT nak buat mcm tu Motif Saya rasa kalau orang lain ditempat saya selama Photobucket tahun ni..mungkin dah berpecah belah kot dr awalnye..dan saya bersyukur sebab saya adalah saya..so untuk entri kali ni..saya memohon maaf kepada semua yang membaca luahan saya tu..sebab saya dah langgar etika menulis blog ..sebab dah menceritakan perihal orang …yang sememangnye sebelum ni tak pernah saya ceritakan perihal orang didalam blog saya..opss etika ni saya yang punya..saya yg buat etika ni..takde kena mengena dengan blogger lain..dan sekarang saya dah terlalu PENAT tu pikirkan ape yang akan berlaku selepas ni biarlah tuhan yang tentukan..sebab selama Photobucket tahun ni pun pelbagai episod yang berlaku..tapi saya diamkan jer..sebab bukan diri saya ..yang suka nak kecohkan semua benda kat FACEBOOK..ye la takkan semua MASALAH nak share kat FACEBOOK..yang patut dikongsi kite kongsi..yang tak patut diam kan jer..maka minggu lepas ape yang saya kongsikan tu adalah disebabkan sifat marah saya yang saya takleh bendung..so before saya abiskan entri ni..Cuma satu je saya nak bitau..kepada pihak ke TIGA dan ke EMPAT..TERIMA KASIHLAH sebab susah payah buat semua tu Semoga bahagia hendaknye..
www.tips-fb.com

0 comments on "Kisah Yang Tak Sempurna"