Sunday, June 14, 2009

Kisah Semalam..

Posted by Cinta Hatiku at 7:06 PM
Semalam gi adik ipar sebab nak mengurut..sakit badan ni tak abis lagi Photobucket ..ye la masa dlm pantang last month tak dpt urut sgt..coz masa banyak dihabiskan di ..takkan nak mengurut kat plak..tapi ada gak sorang ibu ni..dlm diam² dia diurut....abis satu floor NICU tu bau minyak urut..ditanya siapa bg kebenaran....dia kata ada sorang doktor..memang sah ada sorang doktor ni bagi kebenaran..tp kebenaran yang diberi hanya urut kepala ke..orang kata ringan² la..tapi dia ni menyalahgunakan kuasa yang diberikan..aisey ..sumpah doktor tu kata dah takmo bg kebenaran lagi mcm tu..semua ni bukan sesaja..ye la ko tu dah ada kat zone ICU..tempat yg dah kritikal..so nape la bleh nak mengurut..Hish jauh dah topik cite sy kali ni...

Masa kat adik ipar ni Photobucket..sebelum mengurut dgn mak mertua..duk la kat dapur sembang dgn mertua..sambil makan nasi lemak yang mak mertua masak..hmm..sedap giler....macam nasi lemak sy buat..(ceh..!! masuk lif tekan sendiri)..rupanye mak mertua tgh prepare nak buat PAUPhotobucket..ni salah satu fav kuih hubby sy..sambil tu tanye la resepi..walaupun dah tau camne nak buat..tapi heran PAU sy buat tak pernah gebu....Tension tul....tah ape silapnye pun tak pasti..mak kata maybe yis nye penyebab segalanye..sambil nak tunggu PAU tu siap masak sy singgah la kakak ipar sy..dekat jer..selang 3 buah ..singgah bukan ape..nak bawah mia jumpa mama lin dia..kebetulan Photobucket uncle dey (panggilan manja anak² buah) pun ada..sebab sebelum ni diddy memang ada datang masa mia baru usia 3 hari..pakcik makcik mia ni memang sayang gilos kat anak buah..nak nak kalau yang baru lahir..diorang ckp mcm anak patung..disebabkan diddy ada ckp kat mak yang dia nak kelek mia Photobucket tapi takde masa..so bile sy dgn hubby dah dtg ke sana ..kebetulan dia pun ada..so, sy bagi la can..tinggalkan mia Photobucketkat kakak ipar..sampai sy habis ngurut baru ambik dia balik..

After ngurut baru la lega ckit badan ni..tapi kalau dapat 3 hari berturut² best gile..tapi cian plak kat mak..takut tak larat..ye la usia dah meningkat..badan dia pun bukan kuat..nak panggil org ngurut..kat KL ni banyak yg nak duit..bukan berkira..tapi dah serik..sebab sblm ni dah ngurut skali..lepas ngurut makin sakit ada lah..selalu kalau sy nak ngurut balik JB..atau balik pasir gudang..kalau balik JB ayah..sy ngurut dgn mak timah..kalau pasir gudang dengan makcik hubby sy..alah kalau bitau pun bukan korang kenal pun..

Dapat ngurut..jenguk ke dapur PAUPhotobucket dah siap masak..masih panas lagi..best gile..tp hari tu mak buat ckit jer..1/2 kg tepung..so dapat la dalam 22 biji PAU ..orang kat umah tu jer dah ada 6 orang..campur dgn cucu mak yang duk selang berape dah 5 orang..so, dapat la makan 2 biji PAU.. ..syukur Alhamdulillah..sedap gile..tp tak nyempat amik gambar..sebab cepat tul abis..

Bile balik tu mcm nak buat jer PAU..tapi badan bukan sihat lagi..terpaksa la batalkan niat tu..rupanye dalam diam..hubby sy gi tescoPhotobucket beli PAU segera..brand TESCO..baru jer petang tadi hubby sy Photobucket kukus..Wah..!!Photobucket sedap gilosss..tengah panas..lembut pun yer..tengok jer la gambar kat Photobucketbawah ni..Pasni takyah la nak buat..beli ajer....wakakakaka..

PhotobucketNampak mcm sedap kan??Photobucket

www.tips-fb.com

0 comments on "Kisah Semalam.."