Tuesday, June 16, 2009

Cerita Dipagi Yang Gelap..Episod Terakhir

Posted by Cinta Hatiku at 12:13 AM
Ceh..!! macam banyak sangat episod..Photobucket padahal cite nye pendek jer..saje sy post sekerat sekerat..biar suspen ckit....Yukkk....sambung balik cite yang tak berape nak lawak ni..

Setelah sekian lama Bad membiarkan Man memujuk hatinye sendiri akhirnya Man bersuara..."Ye la, kalau dia suruh aku tukar perangai ke..lain ke takpe..tapi nie imej aku Bad. Aku tak boleh lepaskan macam tu jer..walaupun aku cinta giler kat dia." Man cuba mempertahankan prinsipnya."Kalau gitu, yang kau nak memarah buat pe? Sekarang dia dah tak nak kawan dengan kau sebab kau tak nak ubah dan kau memang tak nak berubah. so, kau pun sebenarnye dah akur dengan perpisahan yang dia mintak. Tak guna menyesal. Habis cerita, end of story and life goes on..The End" Bad menutup hujah-hujahnye dan seperti sudah dapat penyelesaian yang muktamad.

Muka Man merah sedikit..mungkin tak menyangka Bad boleh salahkan dia pulak. Bad kalau kau kena macam aku macam mane? Tentu tension kan?" Man cuba menduga reaksi kawannye. " Aku tak kisah Man sebab aku punya warna hitam sama baju dan seluar aku. Orang tak cam sangat. Kau punya merah, dari bulan pun orang dah nampak spender kau tu..Hehehehe.. "Bad jawab dengan selamba. "Blahhh la..Kau pakai spender kat luar gak..lagi nak gelakkan aku.."balas Superman "Tapi aku tak macam kau, awek suruh pakai spender kat dalam tak nak..pastu nak mengamuk satu town..bile awek nak putus..Habis satu bandar New York ni kau kerjakan..aku gak kena pujuk..Lain kali kau ikut macam aku..pakai spender sama color dengan baju..wakakakaka.."Sindir Batman..

Akibat terlalu marahkan batman terjadi pergelutan yang dashyat antara dua superhero tu...dan bandar New York tak lagi aman..Selang beberape jam kemudian Spiderman, Cicakman, keluangman dan ramai lagi termasuk Ultraman Gaia, Ultraman tiga..dan sekutu Ultraman la senang cite..datang untuk meleraikan mereka..

Tamat...

mesti korang boringkan dengan cite sy...hahaha sape suruh korang baca...ada aku kesah..nasib kau la bedah..
Photobucket
www.tips-fb.com

0 comments on "Cerita Dipagi Yang Gelap..Episod Terakhir"