Wednesday, May 21, 2008

TAKDE KEJE LAIN KE????

Posted by Cinta Hatiku at 3:26 AM
Seorang lelaki datang ke hospital dengan semangatnya untuk berjumpa dengan doktor pakar bedah di hospital.

Doktor : Encik, boleh saya bantu.
Lelaki : Doktor, saya nak buat "castration".
Doktor : Kenapa awak nak buat ?
Lelaki : Kawan baik saya baru sahaja buat. Dia kata sangat bagus untuk saya.

Setelah dipersetujui, lelaki itupun meneruskan pembedahan "castration" nya.Oh, untuk pengetahuan anda "castration" ialah prosedur mengkasi - iaitu prosedur membuang kedua-dua testis untuk lelaki. Biasanya dilaksanakan di zaman Dinasti Cina dulu untuk mengelakkan daripada berkahwin dengan perempuan. Selepas membuang testis, lelaki tiada nafsu lagi dengan perempuan.Setelah siap pembedahan, lelaki itu pun dihantar ke wad. Beliau melihat dua orang lelaki sedang terbaring disebelahnya.Dia pun bertanya..

Lelaki : Oh, awak juga telah menjalani pembedahan.
Pesakit di sebelah : Ya.
Lelaki : Boleh saya tahu, apa prosedur pembedahan yang awak jalani?.
Pesakit di sebelah : Saya buat "Circumcision" (berkhatan).
Lelaki : Yaaa!!! Itu lah perkataan yang saya nak beritahu doktor tadi !!!
Pesakit di sebelah :???????

Korang agak la ape perasaan lelaki tu??? mesti merana kan..nasihat dari penaja..selalu bertanye..kalau tak sesat jalan...eh bukan..kalau tak??? ni la jadi nye...ihikhikhehehehehe
www.tips-fb.com

0 comments on "TAKDE KEJE LAIN KE????"