Thursday, May 29, 2008

JALAN² CARI MAKAN...

Posted by Cinta Hatiku at 10:41 PM
Arie ni sy and family gi jalan² cari pasal Photobucket..eh bukan...jalan² cari makan Photobuckethehehe...bermula dgn sarapan pagi..kul 5 pagi lagi kitorg dah merayap...pergi ke 24 hours kat Ampang berdekatan dgn Ampang Putri..makan tgh hari pulak.. kat PhotobucketPhotobucketHehehe..dpt ler rasa menu baru..chicken chop..tapi bukan tu yang sy nak cite..pas kitorg makan Photobucket kat TESCO Ampang..dlm kul 8 .. sy gi pasar tani...pasar tani ni terletak bebetul kat bawah flyover dekat U-TURN TESCO..hanya hari khamis sahaja..kat situ ada jual rojak..

PhotobucketROJAK BUAH BUAHAN PAK DINPhotobucket

hmm Photobucket tgk gambar dah kecur air liur korangkan..sedap jugak la rojak ni..berbanding dgn rojak yg kat KL yang pernah sy makan..Sy ni minat jugak makan rojak...tp bukan rojak je la..mcm² makan..sy suka..ihikhikhehehehe..selain rojak mak mertua sy dan rojak yg jual kat pasar malam tmn suria kat jb...kira rojak ni..dapat la markah 7/10 dari sy...kalau rojak mak mertua sy...10/10....wahh..markah penuh lagi..Photobuckethehehe..tp mak mertua sy masak ape pun sedap...mcm sy jugak la..gelakgulinghahahaha...masuk bakul angkat bakul sendiri gituPhotobucket..



sedapkan gambar rojak tu..Photobuckethehehe..makan malam pulak di gombak...ape yang ada di gombak?? hah..ni la nak cite Photobucket..sy makan gi makan nasi ayam..nama restoren dia..

PhotobucketNASI AYAM MANCONGKAMPhotobucket

Restoran ni bersebelahan dgn restoran haji tapah..bebetul depan Masjid..PhotobucketNasi ayam dia sedap...tapi tak sama mcm PhotobucketNasi Ayam Chee Meng Photobucket kat Bukit Bintang yang sedap bangat..wahh!!korang mesti takut nak makan gitu...tp korang jgn risau..ada lesen HALAL yang sah lagi...fav syPhotobucket..kerabu mangga..kerabu mangga dia tak sama mcm linda onn punya restoran...mangga dia muda..rangup gitu..kalau linda onn mangga muda dah nak masak..ihikhikhehehe..berbalik pada NASI AYAM MANCONGKAM...dia ada 2 jenis ayam..bukan betina dgn jantan yerPhotobucket..tp biasa dgn garing...so, sy order yg biasa..hubby sy pulak order yang garing..sup dgn sambal dia pun ok..cuma masin dgn manis dia leh tahan la..kepada pesakit diabetis dgn darah tinggi..jgn la makan..gelakgulingwakakakaka..kang tak pasal² cepat plak korang masuk ihikhik..wahh!!..terlebih sudah..ihikhikhehehehe...

www.tips-fb.com

0 comments on "JALAN² CARI MAKAN..."