Saturday, May 24, 2008

KOLEKSI COCA COLA...

Posted by Cinta Hatiku at 5:59 AM







Semua koleksi Coca Cola diatas bukan la sy yang punya..ihikhikhehehehe.semua nye adalah hak milik kekal hubby sy..yang datang dari ceruk negara mana tah...sy pun tak pasti...saje nak share dgn korang...tp patung superman tu bukan jenama Coca Cola yerr..itu jugak bukan hak milik sy jugak...ianye milik si aiman tak kesah....motif ada dlm gambar ni...korang pikir la sendiri..ihikhikhehehehe..yang hanya milik sy adalah...kucing gemok..yang matanye lebam dan tak cukup tido..gelakgulinghahahaha..tu la garfield sy..Photobucket1st gift from suami tercintaPhotobucket..aiman pun tak larat nak angkat dia...wah!!! dah sama besar dgn aiman katanye..ihikhikheheehee..sebenarnye bukan garfield je sy ada..bermacam macam Photobucketkucing dan beruang serta binatang yang sekutu dgn nye..tapi tak pernah ada kutu pun kat kepala mereka itu....semua tu tak sempat nak display..disebabkan ruang yang ada cukup-cukup untuk koleksi Coca Cola..
www.tips-fb.com

0 comments on "KOLEKSI COCA COLA..."