Tuesday, May 20, 2008

LAWAK SUAM SUAM KUKU....

Posted by Cinta Hatiku at 11:21 PM
PhotobucketPUKUL BERAPA BUKA?Photobucket
Pada suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering."Pukul berapa perpustakaan akan di buka?" seorang pemuda di hujung talian bertanya."Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon saya tengah malam buta nie?" tanya pustakawan tadi."Tak boleh buka awal lagi ke?" pemuda itu bertanya lagi dengan nada kecewa.
"TIDAK, tidak akan dibuka sebelum pukul 9!" si pustakawan menjawab dengan nada yang tinggi."Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul 9 pagi untuk masuk?"."Siapa kata saya mau masuk?" kata pemuda itu kesal, "SAYA MAU KELUAR!"

PhotobucketMANGGAPhotobucket
Pada suatu hari ada seorang pembeli yang sedang tawar-menawar dengan seorang penjual buah mangga.
Pembeli: "Bang, berapa harga mangga sekilo?"
Peniaga: "RM7!"
Pembeli: "Amboi, mahal sangat... RM5 sudah la!"
Peniaga: "Tak boleh dik, harganya dah cukup murah tu!"
Pembeli: "Kalau tak manis, macam mana bang?"
Peniaga: "Kalau tak manis, tak payah bayar!"
Pembeli: "Kalau macam tu, beri saya yang tak manis 10 kilo!"

PhotobucketPALING BERSIHPhotobucket
Sepasang suami isteri merayakan ulang tahun perkahwinannya dengan makan malam di sebuah restoran.Ketika mereka hendak meninggalkan restoran tersebut, mereka ditanya oleh pemilik restoran yang berdiri di pintu.
Pemilik: "Bagaimana perasaan Anda terhadap hidangan dan layanan kami?"
Lelaki: "Ada satu perkara yang boleh saya katakan.. Anda memiliki dapur yang paling bersih di bandar ini."
Pemilik: "Dapur yang paling bersih?... Anda kan tidak pergi ke dapur.Bagaimana Anda boleh tahu yang dapur kamilah yang paling bersih?"
Lelaki: "Sebab.. Semua makanan yang kami makan berbau sabun."

PhotobucketBARU KAHWINPhotobucket
Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap.
"Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor. Maklum sajalah baru berkahwin. Pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, si suami tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga. "Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri."Sumaat""Sedang eloklah tu bang..." jawab isterinya..

Hmmm..arie ni takde cite nak letak dlm blogPhotobucket..so, saje je sy nak share some jokes untuk korang baca...walaupun jokes dah berkurun..gelakgulingwakaakakaa...padan muka korang sape suruh baca...kalau dah tau jokes niPhotobucket...
www.tips-fb.com

0 comments on "LAWAK SUAM SUAM KUKU...."