Monday, May 19, 2008

Fesyen Terbaru yang takde di pasaran

Posted by Cinta Hatiku at 2:35 AM






Wahh!!love belon pun bleh wat baju ek...Tapi baju-baju ni takde kat pasaran..Korang cari la kat butik-butik kat KLCC, Pavilion ke ..mampusss tak jumpa...Motif takde kat pasaran..gila kau nak ada kat pasaran..nak duduk pun payah..mau pecah belon belon tu kalau silap haribulan..kalau tak silap haribulan silap tahun la salah tgk calender(ape aku melalut nigatai)....lagi satu..senang la perogol bersiri nak rogol anak-anak gadis yang beli baju-baju mcm ni...bawak jarum jer...dah senang nak rogol...Wahhh..terlebih sudahh!!!!PhotobucketMarah makbapak korang kalau beli baju belon ni..
www.tips-fb.com

0 comments on "Fesyen Terbaru yang takde di pasaran"