Sunday, April 10, 2011

Las Carretas

Posted by Cinta Hatiku at 6:27 PM
Assalamualaikum semua
sesi jalan² cari makan lagi
tapi kali ni ada org belanja
walaupun cite dah basi
last month nye cerita
tp nak story gak
sempena nak celebrate birthday someone

birthday girl

rasanye cam baru jer
dia keluar dr hospital pas operation
sebab before this
after operation dia koma kejap kat ICU
alhamdulillah
beransur pulih saya tengok
happy for her
lah back to the topic
korang pernah dengar LAS CARRETAS
saya pun br first time dgr dan pergi
service memang excellent
TERBAEK wok
kalau korang nak tau camne TERBAEK
kena la pi makan kat sana

tengok la siap bg full set of stationery

so takde la bebudak ni buat hal bebukan

mak bapak pun bleh enjoy their foods
bile anak² dah takmo makan
so diorg bleh sibuk colour
selain tu diorg ni efficent tul
biasa kalau kite makan pakai tangan
kekadang kite kena mintak air cuci
tak pun kena gi toilet
tp diorg ni blum sempat kite mintak
dia dah bg satu mangkuk air & kain
dlm air tu ada potongan lemon
cepat tul bertindak
tu belum yg lain lagi
la kite stop cite pasal service
meh tengok menu

yg saya dan en suami order


makanan memang sedap
harga plak berpatutan
so next month
8/5/2011
sempena birthday mia
dan hari IBU
nak celebrate la kat cni

: asyik makan jer kan saya ni tapi asyik makan pun bersebab..sebab ape nanti la saya story yer

www.tips-fb.com

2 comments on "Las Carretas"

Unknown on April 17, 2011 at 10:36 PM said...

Saja nak komen..hehe

Cinta Hatiku on April 24, 2011 at 2:45 PM said...

ni bukan namanye komen..ni namanye jejemari gatal..hehehe..anyway thanks for view my blog yg tak berfaedah ni..