Wednesday, March 2, 2011

Jalan² Cari Makan @ Bora Ombak

Posted by Cinta Hatiku at 7:51 PM
Assalamualaikum semua
busy sungguh kebelakangan ni
janji je nak rajin date
tp hampeh kan
takpe la yg penting ada gak date
dari takde
last friday kan saya ada interview
so before interview tu pi la cr makan dulu
sebab interview jam 2:30ptg
pusing² punya pusing
last² end kat Ampang
so en suami tanye
nak makan taiwan dry beef noodles ke
saya ckp taknak
memacam dia offer
otak saya ni tak tahu la pikir ape time tu
last² dia menuju ke Bora Ombak
dekat dgn Sport Planet Ampang
lama tul tak dtg cni
so jengak la tengok dah bukak ke belum
staff ctu ckp dah bukak dah
tempat still sama cuma ada ckit perubahan
menu plak sama
tp saya tak amik menu yg biasa
saya amik menu set lunch ala bali
Harga setiap satu set RM13.90
jom menjamu mata

Bonda Aku Set
Nasi Putih labu + pucuk manis masak lemak
Ayam Goreng

Daging masak ape tah
ulam timun, kacang panjang, kobis, daun selom
telur masin
dlm menu ikan masin
sambal asam
keropok


yg kat atas ni pilihan saya
nama lauk dlm menu punye pelik
tp lauk labu + pucuk manis masak lemak tu
power beb
pedas tul lemak dia
siap letak daun kunyit lagi
confirm terangkat
tp daun kunyit yg dihiris tu saya ketepikan
coz tak berape nak telan tekak ni
simple and nice

Kintamani Set
Nasi Putih
Daging masak ala² cam rendang gitu

Tempe goreng sambal kicap
sayur kangkung goreng
2 jenis sambal
keropok belinjau

yg ni en suami punya order
sesuki je kan saya bg nama lauk tu semua kan
sorry arr tak ingat langsung nama dia
en suami kata tak berbaloi
nasib badan la sendiri order

Tengalalang Set
Nasi Putih
Ikan Keli Goreng
Satay 1 cucuk
sayur kangkung goreng
tempe sama mcm en suami nye lauk
2 jenis sambal
keropok belinjau

last skali menu tuk aiman
coz dia sorg je dlm family yg suka makan keli
so saya orderkan menu set diatas

BBQ Chicken Wing

yg ni menu tambahan
sekali datang 3 ketul jer
harga plak RM12.90
sabo jer laa

Dessert - Bubur Kacang

dessert ni datang skali dlm set nasi tadi
so kalau korang nak tahu tempat nye
leh check review
Bora Ombak Cafe & Restaurant @ Ampang
kat tu pun ada address
kalau nak check harga dan list menu plak
bleh check kat ni
Menu BoraOmbak Cafe & Restaurant @ Ampang

: lain kali nak pegi lagi tapi sebelah malam plak..coz dah lama tak tengok live band..dan nak makan tom yam pulak

www.tips-fb.com

0 comments on "Jalan² Cari Makan @ Bora Ombak"