Monday, March 7, 2011

Chow Xiao Wei - Pembunuh Kucing Yang Kejam

Posted by Cinta Hatiku at 9:20 PM
Assalamualikum semua
mesti korang dah tengok kan pasal
pembunuh anak kucing
paling kejam bebaru ni
Chow Xiao Wei

picture dr oh!media
saya tak berani nak tengok
coz before this pernah tengok video lain
pompuan gak yg bunuh anak kucing
teringat² kat kepala otak ni
video ni en suami je yg tengok
pastu dia story kat saya
dr story en suami pun saya dah leh bayangkan
camne kejadian tu berlaku
so kalau saya tengok mau saya nangis dan marah
tak tengok pun dah sebak dan marah
saya harap sangat
semoga Chow Xiao Wei tu
dapat balasan yang setimpal di dunia
dan balasan yg tak tercapai akalmu di akhirat kelak
hah amik ko doakan terus
pada siapa yg lum tengok video tu
click video ni

yang ni plak lagi gilos
siap bg no phone tu
facebook ni siap zoomkan gambar
ni kalau kes nuryn
sure dapat pembunuh nya
kire ramai gak la rakyat malaysia ni
yg dah jadi CSI tak di iktiraf
siap leh cr siapa minah tomboy ni
caya laa


lah for this story
sakit jiwa bile cite hal ni
lain kali date entri Photobucket lain plak

: pada sesiapa yang nak tau entri ni lebih lanjut leh la click kat Chow Xiao Wei, cat abuser from Serdang says "I am sorry"

www.tips-fb.com

0 comments on "Chow Xiao Wei - Pembunuh Kucing Yang Kejam"