Saturday, November 6, 2010

Birthday Gift Merangkap Wishlist

Posted by Cinta Hatiku at 2:44 PM
..suka gile bile dapat birthday gift tuk tahun ni
coz hadiah ni merupakan senarai wishlist saya yang no
seronok bagai nak gilos alhamdulillah..rezeki saya..

dapat duit raya dr bos..dapat bonus..
bukan saya je dpt bonus..En Suami pun dapat gak
syukur sesangat..rezeki tahun ni..
jom tengok picture yang saya google..
nak snap..usb camera tak jumpa lagi..
sebab ape tak jumpa sebab saya tak cari..
camne la nak jumpa kan..

tarrra..ni lah hadiah nye..
my new HP..atau lebih dikenali sebagai BLACKBERRY..
lama tau membelek blackberry ni..
bebaru ni baru guna sepenuhnya..
dah la touchscreen gigil nak type SMS
on blackberry service pun baru kali ..
serius tak pandai guna lagi..
ada kawan saya ckp..bile saya on kat blackberry..
saya nak ber YM la konon..type sepatah jer..
takpun letak icon..perli jer keje dia
takpe la nak ckp ape pun ckp laaa..

bercerita pasal blackberry ni..
teringat my first HP..gilo punye BESAR daa..
masa tu tahun 1998 ..huhu dah pakai HP..
nasib saya tak amik NOKIA..
kalau tak dah cam bekal air..

nii la myst HP ..
kire canggih gile la time tu..
and bangga gile la dah pakai HP
lepas setahun baru la saya tukar pada yang lain..
makin lama makin kecik..bile dah kecik..
senang plak tercicir..
dan pelbagai la ringtone yang digunakan..
tuk myst HP
bunyi ringing biasa je..pastu start la bleh compose..
dan skrg dah bleh letak mp3 sebagai ringtones
tu yang bile letak mp3..bunyi Hp sendiri pun tak dgr..

lah.. for this story ..lain kali date lagi..
pasninak tunggu my th anniversary on 19th November.
coz wishlist seterusnye akan menyusul..
hadiah my th anniversary..huhu..tak sabar rasanye

Photobucket
www.tips-fb.com

1 comments on "Birthday Gift Merangkap Wishlist"

Cik Melor on November 12, 2010 at 7:04 PM said...

salam perkenalan ya nama ku melor dan selamat hari raya