Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja..!!

Posted by Cinta Hatiku at 1:35 AM
Walaupun dah lama meninggalkan alam pekerjaanPhotobucket..tapi tetap ingat detik hari bersejarah ni..kalau dulu time mcm ni la happyPhotobucket..sebab hari buruh jatuh pada hari jumaat..pastu Bank plak sabtu cuti..ahad dah memang cuti..sah² lah cuti jadi 3 hari..mane tak syok....sekarang pun syok gak..sebab hehari cuti....tapi kire keje gak..sebab duk umah bukan goyang kaki pun..ada jer keje rumah yang harus dibuat..walaupun tengah sarat ni..

Semalam hari yang amat meletihkanPhotobucket..sebab food poisoning..mane taknye..minum air kelapaPhotobucket..tak tahu la kalau dah expired..sebab beli kat pasar malam hari rabu..minumnye pagi hari khamis..pastu dah rasa semacam..tp muntah ckit ajer..start malam..abis semuanye keluar....sampai sakit kat bahagian ulu hati ni..tekak jangan cite la..sampai berdarah..pasni takmo lagi beli air kelapa kat tempat tu lagiserik dah..!!

Berbalik pada hari buruh ni..malam tadi area jalan pudu..mak aii..jam giler..orang nak balik kg..cuti panjang..sangkut gak kat sana..tujuan gi sana nak makan satay kat petaling streetPhotobucket..tapi dah abis..ye la jalan jam..disebabkan perut sy yang dah keroncong akibat dari muntah yang tak dapat ditanggung..last² makan ..Hmm..Photobucketape bleh buat..

Ape pun..sy nak ucapan selamat hari pekerja bagi yang berkerja..Selamat bercuti..mane yang balik kampung tu..hati² dijalan raya..


www.tips-fb.com

0 comments on "Selamat Hari Pekerja..!!"