Saturday, May 2, 2009

MALL COP..!!

Posted by Cinta Hatiku at 6:55 PM
PhotobucketHero yang tak mcm heroo..Photobucket
Semalam petang boring² pi tgk cite Mall CopPhotobucket..bleh la..bg rating 6 per 10..fighting smileys..kelakar gilePhotobucket..sebab lawak dia tahap cipan la gak..cuma cite dia mcm kejap jer.. tak puas lerr

Nak tau cite dia camnePhotobucket

Cite dia pasal paul blart niPhotobucket..dia ni bapa tunggal duk dgn anak dia dan mak dia..paul ni keje kat satu mall ni..kire mcm security la..penah gak nak cuba masuk polis..tp tak lepas ujian..pasal ada penyakit ape ek..hypoglycemia..mcm tu la..sakit tu tak ler teruk ke ape..cuma dia kena bawak gula² dan makan bile perlu..kalau tak..cukup masa tetiba je collapse..mcm org tertdo gitu..Paul ni dah lama takde awek..kat mall tempat dia keje tu ada la Photobucketdia syok Photobucketkat sorg awek ni nama amy....tp sayang amy mcm takleh terima paul ni..bukan ape..perangai dia masa malam party tu..mcm tak caya jer si amy tu tgkStupid Smiley 7bile dah mabuk abis la perangai yg tak sepatutnye berlaku..fighting smileys..si paul ni bukan jenis minum pun..semua tu sebab dia tak tau air lemon yang dia telan tah berapa gelas tah..ada contain margarita..abis la..jadi mabuk..tu yang paul frust sesgt tu.. bile amy reject dia..

Tapi cite ni bukan la cite pasal cintan semata mata sehidung hidung dan semulut mulut....tu gimik kejap jer..dia cite paul ni jadi hero..bile mall tu kena rompak..scuba diving in Yongala..dan semua org kena keluar dari mall tu..masa tu si paul ni tgh syok main games..langsung dia tak perasan ape yg berlaku..bile abis main games dia keluar tetiba lengang je mall tu..heran gak dia..yang jadi tebusan kat mall tu..ada la dlm 6 org yang berada dalam bank..ini termasuk amy dan anak dia yang baru singgah nak jumpa paul..kire nak selamatkan org yang tersayang dia jadi HERO la kejap..tapi hero yang mcm tak hero laPhotobucket..sebab banyak aksi yang beloh abis.... tapi kire ok la..so nak tau pengabisan cite ni..gi la tonton..tak pun beli CD..
Kitorg gi tgk cite ni kat MBO galaxy ampang..so murah la tiket dia..RM9 jer..time public holiday plak tu..biasa RM6 ajer..so worth it..Balik je tgk OIM3 dah nak abis..tapi dah agak dah sape menang..Pasni bleh la si TOMOK tu undi kakak dia plak..Alamak..Oops Smiley 3..statement..LARIIIIIPhotobucket..
www.tips-fb.com

0 comments on "MALL COP..!!"