Tuesday, May 12, 2009

Hadiah Hari Ibu 2009..

Posted by Cinta Hatiku at 12:51 AM
Tak sangka....dan mcm tak percaya ajerPhotobucket..8hb Mei 2009..jam 1:45 pagi..lahir la sorg puteriPhotobucket..tetiba awal plak dia nak keluar..nak bg tuk mama dia agaknye..sempena hari ibu la katakanPhotobucket..kejutan betul..ye la yg keluar si girl girl..tapi alhamdulillah..syukur semuanye selamat..walaupun ada kejadian Photobucket yang tak diingini berlaku..Note..tentang kejadian tu..akan sy cite kan kemudian hari..
Sebenarnye tgh dalam pantang niePhotobucket..tp disebabkan terujaWith Love Smiley 31nak show off baby girl sy..so..kena la duk depan pc jap.

PhotobucketHari pertamaPhotobucket

Comei tak?? ni la puteri yang dinantikan..sy dah letak nama dahPhotobucket..Nama dia

PhotobucketPhotobucketMia Aisy SyafiahPhotobucketPhotobucket

makna dia mewah, kaya raya, jernih..amacam sedap tak nama dia..kulit dan raut wajah dia ikut papa dia..cerahPhotobucket..

PhotobucketHari keduaPhotobucket

PhotobucketHari KetigaPhotobucket



PhotobucketHari ke 4Photobucket

Hmm..Photobuckettgk la siap senyum lagi..tapi buat masa ni..hobi dia tdo jer..ye la nak membesar..kena la tdo lebih..otak pun berkembang dgn baik..itu jer tuk post buat masa ni..bile sy dah sihat ckit..sy Photobucketdate lagi..

www.tips-fb.com

1 comments on "Hadiah Hari Ibu 2009.."

NUNaini ۞ on May 12, 2009 at 8:36 AM said...

congrats sis!
she's so sweet!