Wednesday, September 8, 2010

Selamat Hari Raya 2010

Posted by Cinta Hatiku at 9:33 AM
Photobucket

kejap je DIA dan nak meninggalkan kite kan gonna miss RAMADHAN..malam ni saya pulang ke kg halaman..naik bas transnational..si omei dah sibuk tanye pukul brape balik kg..siap ckp mama amik cuti la..takpayah kerja..sesuki je kan ape² pun saya doakan korang semua yg saya kenal dan tak kenal sentiasa selamat pulang ke kg halaman..dan sihat hendaknye..semoga bergembira menyambut syawal bersama keluarga..last skali nukilan siapa tah..copy and edit ckit..wakakaka

Ampun dan maaf andainya.. TERkasar bahasa
TERsilap bicara.. TERmarah yang tak kena
TERtanya tak tentu hala.. TERsasul yang tak sengaja
TERpukul kat memana..TERpekik di telinga
TERhantuk di kepala..TERpinjam harta benda
TERmoody tak semena-mena..TERumpat bila-bila
TERmacam macam lagi la yang kena mengena

Semoga dimaafkan, kerana korang semua la saudara seislam di dunia dan di akhirat
www.tips-fb.com

3 comments on "Selamat Hari Raya 2010"

izul on September 8, 2010 at 3:46 PM said...

salam singgah menyinggah~~ Terjumpe kt networkedblog haha~

Selamat hari raya jugak.. XDDD

Regards from Sydney,
Izul DKDM

A.I on September 8, 2010 at 4:56 PM said...

slamat hari raye (^_^)

Cinta Hatiku on September 13, 2010 at 10:38 AM said...

selamat hari raya ai..

selamat hari raya izul