Sunday, April 18, 2010

Guna Otak Kanan

Posted by Cinta Hatiku at 9:58 AM
Assalamualaikum Semua

Kembali active tuk bercinta dengan blog kesayangan ..HaHaHa ..sampai ada yang ckp dah bersawang blog saya ni..sibuk sikit la..uruskan anak²..terutama sekali acha mia yang asyik demam ajer.. lah back to our topic nak cerita pasal pengunaan Otak Kanan ..benda ni terbaca kat satu blog ni..sila click ini tuk keterangan lanjut ..malas nak type atau copy paste lagi..so bercerita pasal Otak Kanan ni..saya dah mula praktik kan kat si aiman ni ..alhamdulillah..nampak berkesan..dan terbukti..dimana Imajinasi dan kreativiti dia dah nampak sesgt..sebelum ni bile pi makan kat KFC or Mcd..mesti si aiman ni amik straw bebanyak..dah banyak kali saya marah dan tegur..dah tu saya tak perasan dia buat aper..semalam masa jenjalan di Jasco Maluri..Makan Kat KFC ..ada la 10 straw dia ambil..kesudahan nye baru saya nampak ..dibuat org lidi la..dibuat alphabet la..tapi semua tu saya tak sempat nak snap gambar..malam tadi masa aiman dan papa dia tengok konsert sambil makan kacang..dapat la snap hasil kretiviti dia ..

sehati berdansa

aiman ckp tu papa mama..tengah joget kiranye sehati berdansa la ..memacam si aiman ni ..but like .. nak continue ajar aiman buat homework ..nanti date lagi.. daaa..
www.tips-fb.com

5 comments on "Guna Otak Kanan"

biztoone on April 20, 2010 at 11:42 AM said...

mmg sebelum ni bersawang kak
keh3

waaa bagus nye aiman..kretif.. bagus la bentuk dari awal..tapi otak kiri pon jgn lupe. keh3

Cinta Hatiku on April 20, 2010 at 5:46 PM said...

kite sememang nye mengunakan otak kiri..otak kana jrg digunakan..hohoho

bad73tomato on April 22, 2010 at 1:49 PM said...

tapi kekadang banyak orang yang tak gunakan otak kiri atau kanan....main sebat jer...huhu...haih:~

Cinta Hatiku on April 23, 2010 at 12:07 PM said...

amboi statement..sape yg tak guna otak kiri dgn kanan tu..

bad73tomato on April 23, 2010 at 1:41 PM said...

bos department lain kat tempat keje saya ramai yg camtu..huhu..haih:~