Sunday, August 24, 2008

MULA² ..SAYA SUKA..SAYA SUKA..LEPAS TU..SUAMI SAYA TAK SUKA...TAK SUKA!!

Posted by Cinta Hatiku at 4:02 PM

PhotobucketTwo all beef patties, special sauce, lettuce, cheese, pickles, onions on a sesame seed bunPhotobucket

2 minggu lepas sy balik kg..malam td baru sampai kl...tp kg pun atas pada nama..sebab ayahanda sy ni kat jb..tengah² bandar...so tak susah la nak cari fav. food. saya dan aiman..cite pasal makanan kegemaran ni..rupa²nya dlm 2 minggu sy kat jb..sampai 6 kali kitorg berdua ni makan ..sekali makan Photobucket..tu pun sebab celebrate birthday my sister..bercerita pasal ni...kali ke 6 sy pergi..masa on the way balik kl..yang order ni hubby sy..ada ke patut?? Photobucket mesti korang rasa tak patut..so ni sy cite balik sesi menyakitkan hati ni

staff : "Selamat Petang..Order encik??"
: "Bagi saya burgerBig Mac Mcvalue set yang besar, nugget 6 ketul.. Hmm..Dik, nak tanye..Big Tasty ni ape??"
staff : " Hah? Tah la" (dgn muke mcm tempe tak jadi)
: "Hmm..kalau mcm tu cancel la order saya tadi..."
staff : (Buat muka tak bersalah)

Baru je hubby saya nak beredar..Tetiba manager ..dgn serba salah walaupun bukan dia yang buat salah..datang memohon maaf..rupanye tak abis lagi sesi menyakitkan hati..masa time nak makan tu..nugget yg diorg bagi hanya 4 ketul ajer..lagi panas hati la hubby sy...buat kerje memain tul budak ni..

Moral of the story..kalau dah keje kat tempat tu..mesti kena amik tahu..mcm masa sy kerja as manager Pizza Hut dulu..bukan setakat kerja manager je sy amik tahu..ape ingredient dlm setiap pizza pun sy amik tahu Photobucket..ye la..kena part kalau customer tu buddha ke..tak makan lembu...tp nak order super supreme tak nak daging lembu..kan ke baik dia order veg pizza..sebab kalau dah buang daging lembu yg tinggal sayur aje..tak tau pepperoni tu beef..ish!! budus tul..tu la pasal amik tau..kalau dah order dia dpt tau beef..mau kecoh satu restoren..tul tak?? hmmm..mcm dah lari topik plak Photobucket hehehe...so, mcm mane hubby sy berang nk gi ..sy tetap suka ..yang tak suka staff dia jerrr Photobucket..

www.tips-fb.com

0 comments on "MULA² ..SAYA SUKA..SAYA SUKA..LEPAS TU..SUAMI SAYA TAK SUKA...TAK SUKA!!"